torsdag 14 maj 2015

After. När vi möttes av Anna Todd

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om After. När vi möttes. Tror jag att den kommer att läsas av många ungdomar? Ja. Tror jag att de kommer gilla den. Helt säkert. Kommer de att fortsätta läsa serien. Ja, absolut. Passar boken mig? Ja, i början. Men sedan blev det lite för mycket trassel och boken kändes lite för lång. Så det tappade i betyg för mig pga av detta. Men jag hade säkert fastnat i serien som tonåring, för då fungerade en sån här bok på ett annat sätt. Så denna "50nyanser för ungdomar" kommer säkert att sälja bra.


After. När vi möttes handlar om snälla, ambitiösa Tessa som börjar college. Där möter hon snygga, kaxiga och svåra Hardin. De dras till varandra, men det blir svårigheter. Tessa förstår sig inte på Hardin och förstår inte varför han tar avstånd från henne. Vad är det som ligger bakom?

Betyg: 3 av 5
-~-~-~-~~-~~-~-~-~-~-~-~-~-
Titel: After. När vi möttes
Originaltitel: After
Författare: Anna Todd
Serie: After series 1
Antal sidor: 634
Förlag: Norstedts
Utgivningsår: 2015
ISBN: 9789113065014
Finns t ex hos: Adlibris, Bokus, Cdon

#blogg100 Inlägg 66 av 100

Inga kommentarer: