fredag 13 april 2012

Fazer släpper Angry Birds godis

Det är väl knappt någon som missat att det finns ett spel som heter Angry Birds. Jag har fått förmånen att pröva det nya Angry Birds godiset som Fazer släpper i början av juni. Fazer har gjort godiset i nära samarbete med Rovio Entertainments. Det är en påse med Grisar, ägg och byggmaterial och en påse med Fåglar.

Angry Birds godispåse röd (fåglar) och Angry Birds godispåse grön (grisar) smakar gott friskt och har tydliga smaker. Fåglarna har smak av jordgubbe, lime, apelsin, skogsbär och kola fylld med citron. Grisarna smakar päron och äpple. Äggen smakar karamell och byggbitarna smakar citron, passionsfrukt och ananas.

Jag tycker att det känns extra bra att få äta de där retsamma grisarna!!! ;)




2 kommentarer:

Hanneles bokparadis sa...

jag fick Fazer choklad av min mor...

Boktokig Eva Boström sa...

Fazers mjölchoklad, den blå förpackningen, älskar jag!!! Den är sååå god!