lördag 12 maj 2012

Sommar med systrarna von Sydow av Ebba Kleberg von Sydow & Amy von Sydow Green

OMG! Hade jag kunnat krypa in i den här boken och kunnat bo där så hade jag gjort det! Sommar med systrarna von Sydow är så vacker och de fina foton som är i den får mig att längta både till sommaren och till Marstrand. Jag vill nu baka, laga mat, njuta av sommar och ledighet! Nu! Tur att man med hjälp av fantasin och en fin bok kan drömma sig bort! Dessutom behöver man ju inte vänta till sommaren för att börja pröva något recept i boken! Som tur är!

Betyg: +4 av 5
-~-~-~-~-~-~-~~-~-~-~-~-~-~-~-~
Titel: Sommar med systrarna von Sydow
Författare: Ebba Kleberg von Sydow & Amy von Sydow Green
Fotograf: Tomas Yeh
Antal sidor: 149
Förlag: ICA Bokförlag
ISBN: 9789153438175
Finns t ex hos: Adlibris, Bokia, Bokus, CDON, FritzStåhl

3 kommentarer:

Boklusen sa...

Ja, visst är den underbar! Jag älskar också miljöerna och fotografierna. Urmysig bok! Ska också prova massor av recept framöver!

Amy sa...

Vilken fin recension, tack! Åh så roligt att läsa :) Rapportera gärna i min blogg om du testar något recept!

Boktokig Eva Boström sa...

Boklusen: Ja, helt underbar!!! DEt ska jag med!!!

Amy: Tack själv för en underbar bok! :) Det ska jag absolut göra!!!