lördag 7 november 2009

Bokcirkelmedlemmar -tyck till

Snart är det dags att prata om boken. Vilken tid ska vi prata om boken? Ska vi ta kl 14? eller passar det bättre med 17?? eller vad har ni för förslag??? Kanske hellre ska fråga vilken tid kan ni INTE? Jag tänkte att vi skulle köra en liten chat, lägger ut länk dit när vi bestämt tid. Naturligtvis behöver man inte vara med om man inte känner att man inte har tid. Och det gör inget heller om man inte har läst ut boken, man kan ju vara med och prata i alla fall. Så ta en snabb funderare och tyck till!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Hej!
Jag är borta till klockan 17.30 ungeför. Så för mig skulle det vara bra efter den tiden.

Boktokig Eva Boström sa...

Kanske 18.30 då?

Rondine sa...

18:30 blir bra.

cecce sa...

Är ledsen för att jag inte hört av mej! Jag fick inte tag på förra boken. Utlånad på bibblan och slut i de närmsta bokhandlarna.
Tyvärr är det nog så att jag inte riktigt orkar just nu...dvs orkar inte ha någon press att bli färdig liksom...hoppas du förstår. Om andan faller på ska jag försöka läsa nästa bok. Ska se om de har den på biblioteket.

Ha en fin helg!
Kram