måndag 14 september 2009

Erotisk massage av Widdowson & Marriot

Den här boken fick jag faktiskt skickad till mig som recensionsexemplar. Jag funderade lite på om jag skulle våga recensera den, eller om mina läsare är lite för känsliga. Men boken är faktiskt inte så vågad som man skulle tro. Mycket i den är faktiskt vanliga massageövningar som massage av ansikte och händer. I bokens inledning står det att "Erotisk massage är ett fantastiskt sätt att berika en kärleksrelation". Jag tror visst att det är bra som par att göra lite massageövningar, att man kommer varandra närmare och att ta i varandra gör att bandet mellan paret stärks.

Jag vill också säga att den här boken hade fina proffsiga smakfulla bilder!

Betyg: 4 av 5
-~-~-~-~-~-~-~~-~-~-~-~-~-~-~-~
Titel: Erotisk massage
Författare: Widdowson & Marriot
Antal sidor: 124
Förlag: X-story
ISBN: 978-91-85683-26-0

Inga kommentarer: