onsdag 11 juli 2018

Tystnaden av Dean R Koontz

Jag har inte läst Dean R Koontz sedan 90-talet, då jag älskade hans böcker. Hur var det då att läsa en av hans böcker nu? Jag ska erkänna att jag var riktigt nervös att det inte skulle vara bra. Till min stora lättnad och glädje var den spännande. Puh. 

Huvudpersonen FBI-agenten Jane Hawk är en tuff och smart kvinna. Det gillade jag verkligen. Hon har en liten son som hon skyddar till varje pris. Tystnaden är inte övernaturlig, men den är ändå skrämmande. Hur i hela friden kommer han på allt läskigt? 





Betyg: 4 av 5
-~-~-~-~~-~~-~-~-~-~-~-~-~-
Titel: Tystnaden
Originaltitel: The silent corner
Författare: Desn R Koontz
Serie: Jane Hawk #1
Antal sidor: 410
Förlag: Bokfabriken
Utgivningsår: 2018
ISBN: 
9789176298312
Finns t ex hos: AdlibrisBokuscdon
cdon

Inga kommentarer: