söndag 11 mars 2018

Söndagsutmaningen vecka 10

Veckans söndagsutmaning är: Visa vilka böcker du skulle vilja bli insnöad med? 


Det har snöat så mycket att jag faktiskt trodde vi skulle bli insnöade och jag tänkte att något positivt ska väl komma av all denna snö?!? 


Det här är min hög. Det är en salig blandning böcker. 


Det är böcker som jag vill läsa om och som påminner om sommar som Jenny Hans böcker samt Sorgsna hjärtans trädgård.


Det är böcker som jag har tänkt läsa ett tag

Mitt hjärtas oro och Min mammas hemlighet


Det är roliga böcker som Ivy Pocket.


Det är intressanta böcker (på olika sätt) som Vi som var föräldralösa och den stora utställningen.


Det är spännande böcker som De saknade och Timglaset


Det är två bokcirkelböcker: Binas hemlighet och Swingtime.


Till sist en tegelsten:4321. När man blir insnöad är väl om något rätta stunden att läsa en tegelsten.




Inga kommentarer: