söndag 14 januari 2018

Jag hatar att träna av Brita Zackari

Jag hatar att träna är en riktig peppbok för dig som har svårt att komma igång och träna.

Först och främst härlig humor och tro mig - humor behövs verkligen i träningssammanhang. Det är nog tråkigt med träning så liva upp det med humor är inte fel. Så finns det inslag från Britas liv som gör det mer personligt. Men framför allt är det diverse tips om hur man komma sig för att träna.

Jag känner igen mig i boken. Mycket! Jag hatar att träna - men efteråt älskar jag att jag tränat. Det är en kamp varenda gång. Men samtidigt är det värt varenda gång. Jag tar till massor av knep för att få till min träning på 2-3 gånger i veckan. Några av knepen finns i den här boken.


Betyg: 4 av 5
-~-~-~-~~-~~-~-~-~-~-~-~-~-
Titel: Jag hatar att träna
Författare: Brita Zackari
Antal sidor: 155
Förlag: Norstedts
Utgivningsår: 2017
ISBN: 9789113078908
Finns t ex hos: Adlibris, Bokus, cdon

Inga kommentarer: