onsdag 1 november 2017

Allt eller inget av Simona Ahrnstedt

Allt eller inget är smart, välskriven och så rätt i tiden. Visst är det dags att vi fokuserar på annat än vikt, som faktiskt skapar så mycket problem att jag vill förstöra alla vågar i världen. En mångfald av utseende är så mycket bättre.

Simona har en förmåga att beskriva attraktionen mellan två människor på ett fantastiskt realistisk sätt. Jag kan känna igen mig själv och min attraktion. Min killes attraktion. Jag älskar att hon inte bara skildrar kvinnans attraktion utan även mannens. Det är beskrivet så jordnära, så sant. Jag tänker att ifall jag kan känna att hon beskrivit sexet som det är och känns, så är det säkert fler som känner så.

Allt eller inget är Simona Ahrnstedts bästa bok hittills. Punkt. Det kommer en tid då Simona kommer få pris för det hon skriver.


Betyg: -5 av 5
-~-~-~-~~-~~-~-~-~-~-~-~-~-
Titel: Allt eller inget
Författare: Simona Ahrnstedt
Antal sidor: 417
Förlag: Bokförlaget Forum
Utgivningsår: 2017
ISBN: 9789137150673
Finns t ex hos: Adlibris, Bokus, cdon


Inga kommentarer: