tisdag 6 december 2016

Destination: Thailand av Katy Colins

Destination Thailand är en dråpligt humoristisk underhållande bok, som verkligen ger läsaren en stunds verklighetsflykt.

Ibland skrattar man med förskräckelsen i halsen, som t ex över hur det ser ut i rummet där hon ska sova eller när hon blir utmanad att äta insekter. Jag skäms lite över hur jag aldrig skulle klara en sån semester. Jag är alldeles för bekväm av mig.

Ibland kan jag dock bli lite förvånad över hur naiv huvudpersonen är. Fast samtidigt väldigt modig.

Destination Thailand är en bok som roar och ger mersmak, även om en bekväm tjej som mig blir ännu mer nojig över resebokning och vad som kan gå fel.


Betyg: +3 av 5
-~-~-~-~~-~~-~-~-~-~-~-~-~-
Titel: Destination: Thailand
Författare: Katy Colins
Serie: Del 1
Antal sidor: 314
Förlag: HarperColins Nordic
Utgivningsår: 2016
ISBN: 9789150920116
Finns t ex hos: Adlibris, Bokus, Cdon

Inga kommentarer: