onsdag 21 december 2016

Bridget Jones baby: dagboken av Helen Fielding

När jag läser Bridget Jones baby: dagboken ser jag alla personer framför mig, precis som de är i filmen Bridget Jones dagbok: Hugh Grant, Renée Zwellweger och Colin Firth.

Att det går så bra att se och höra dom framför mig är för att personerna har behållit sina karaktärsdrag på ett positivt sätt.

Jag myser och ler medan jag läser. Skrattar till ibland, eftersom Bridget är ju som hon är. Helt underbar på sitt hopplösa sätt. Resten av dagen är jag på ett strålande humör.


Betyg: 4 av 5
-~-~-~-~~-~~-~-~-~-~-~-~-~-
Titel: Bridget Jones baby: dagboken
Författare: Helen Fielding
Serie: Bridget Jones 4
Antal sidor: 205
Förlag: Forum
Utgivningsår: 2016
ISBN: 9789137150192
Finns t ex hos: Adlibris, Bokus, Cdon

Inga kommentarer: