måndag 22 augusti 2016

Vad som är så bra med Crimetime Gotland

Att åka på Crimetime Gotland är det bästa jag gjort i år! Det är ett både mysigt och intressant evenemang. Jag kom därifrån igår kväll med många fina minnen och ny energi inför hösten!

Det här är några av de bra sakerna med Crimetime Gotland:

1. De har satt ihop spännande teman att gå och lyssna på. Alla samtal jag gick och lyssnade på var intressanta och roliga.


2. Det är proffsigt arrangerat. Det flyter på och är inga störningar.


3. Man går utomhus i en vacker miljö till de olika lokalerna. Man blir lugn och harmonisk.


4. Alla är glada och trevliga. Både besökare, författare samt volontärer och andra som arbetar med det hela.


5. Det finns också andra roliga saker än författarsamtal, t ex Programpunkten Brottsplatsundersökning. Rekommenderas varmt!


6. Så det det som jag hört många säga är det bästa: Crimetime Gotland ger tillfälle till många trevliga möten mellan författare och läsare.

Så nästa år: Åk dit! Jag lovar att du kommer tycka att det är värt det!

Inga kommentarer: