måndag 2 maj 2016

Utvald av Meredith Wild

För det första måste jag börja med bokens utseende. Jag fullkomligt älskar en bok vars omslag verkligen speglar innehållet. När det gäller boken Utvald så matchar omslaget perfekt. Det är ett omslag som utstrålar lyx och Romance.

Sedan så gillar jag att huvudpersonen är en smart tjej, som håller på att lansera sitt företag. Hon är självständig och vet vad hon vill.

Så är det en riktig bladvändare till Romance. Jag var verkligen helt fast. Jag är glad att detta är en början på en serie.


Utvald handlar om Erica Hathaway som är nyutexad från universitet. Hon har en online-butik och kämpar för att få finansiärer. Hon träffar en man som kan finansiera men han vill ha delägarskap. Han är både rik och snygg och van att få det han vill ha. Dessutom är ute efter henne.

Betyg: 4 av 5
-~-~-~-~~-~~-~-~-~-~-~-~-~-
Titel: Utvald
Originaltitel: Hardwired
Serie: Hacker 1
Författare: Meredith Wild
Antal sidor: 269
Förlag: Bookmark förlag
Utgivningsår: 2016
ISBN: 9789188171283
Finns t ex hos: Adlibris, Bokus, Cdon

Inga kommentarer: