fredag 6 maj 2016

Releasefest Prio ett Emelie Schepp

Jag har varit på den trevligaste releasefesten någonsin. Det var Emelie Schepps förhandssläpp av Prio ett. En bok som jag verkligen, verkligen ser fram emot att läsa. Hennes tidigare har varit fantastiska med komplexa karaktärer och handling som suger in en i boken. Så Prio ett är så efterlängtad!


Foto: Peter Holgersson

Det var roligt att temat för kvällen var plockat från boken med ambulansen som stod och blinkade utanför och personalen klädda i ambulanskläder.


Foto: Peter Holgersson

Och att dryckeslistan hade namn ur Emelies böcker. Förutom Jana Berzelius var min favorit Anneli Lindgren.





Foto: Peter Holgersson

Det som är extra roligt är att träffa en skicklig författare som Emelie, som är lika vacker som ödmjuk och snäll. Alla jag pratade med under kvällen hade väldigt fina saker att säga om henne. Och Henrik är fantastiskt trevlig han med och en väldigt stöttande make, vilket man blir varm i hjärtat av att se.

Ni skulle ha sett signeringskön. Den ringlade lång flera timmar!


Foto: Peter Holgersson

Emelie och hennes man Henrik bjöd alltså på en helt magisk kväll med otroligt god mat mat ( t ex minihamburgare men även kycklingspett, potatissallad och annat gott) samt god dryck och dans!


Foto: Peter Holgersson

Alla bilder utom drinklistan är lånade av Peter Holgersson eftersom min mobil kraschat och jag förlorat ALLA foton. Peter Holgersson är in fantastisk fotograf. (Hoppas det är ok Peter!) Kolla bara på mitt foto:


Eller alla andra underbara foton. Jag kan tänka mig att väntelistan är lång!



Inga kommentarer: