tisdag 30 december 2014

Om ni undrar

Om ni undrar vad jag gjort de senaste dagarna, så har jag haft min underbara lillebror och hans familj på besök och min fina mamma med. Vi har ätit god julmat med för oss 5 nya rätter bland de vanliga traditionella.



Och fikat gott. En del av recepten kommer att dyka upp här på bloggen när jag har tid och möjlighet.


Vi har spelat spel och tokskrattat!



Vi har tagit sköna promenader.
Men några riktigt kalla. Brrrr.


Jag har varit på min lillebror och hans tjejs fantastiska bröllop.


Och på så sätt fått en ny syster.


Det har varit en toppenjul helt enkelt. Imorgon åker sista gästen hem, dvs min mamma. Men på nyårsafton kommer våra goda vänner Karin och Johan hit med sin söta dotter Lovisa. Så då blir det fart och liv och roligt igen!

1 kommentar:

Lena sa...

De ser verkligen ut att ha haft det jättefint.