söndag 28 september 2014

Bokmässan i bilder

Bästa upptäckten


Denna bok måste jag be vår skolbibliotekarie köpa in! Har en elev som precis upptäckt böckernas trevliga värld och denna passar honom!!!


Finaste bokaffischerna


Så fina!!! De fanns på Lind & CO.


Mest fängslande att lyssna på


Ann Rosman skulle jag kunna lyssna i timmar till! Hon är den bästa berättare jag vet!


Finaste displayen


Tala om att locka till läsning!


Godaste kaffet


Cappuccino på Espresso house. Speciellt med apelsinkrokant-brownie till.


Såg mest fram emot


Att lyssna på Carol Rifka Brunt och höra henne tala om sin bok Låt vargarna komma.


Godaste provsmaket på mässan


Johanna Westmans Fool med kaksmul.


Vackraste klänningen


Den hade Sofie Sarenbrant


Viktigaste budskapet som jag hörde


Man ska äta det man blir glad av och all träning räknas!


Mest folk på golvet


Ja, det var naturligtvis på lördagen!


Gladaste överraskningen


Att Ebba von Sydow läser min blogg! Det gjorde min dag. Det kan jag leva länge på! Så roligt!


Bästa spontana mötet


Tina är så glad och mysig att man blir alldeles lyckligt. Väldigt trevligt att få träffa henne och få prata lite.


Tyngsta väskan


Det var min rosa fullproppade väska. Hade inte fått in en enda sak till i den. Så fullpackad var den.




1 kommentar:

Bokskorpionen sa...

Vilket kul inlägg! Så intressant att få se dina upplevelser i bilder. Och tänk att Ebba läser din blogg! Så häftigt! :-)