söndag 13 juli 2014

Allt och lite till

Jag har aldrig läst en bok så långsamt! Det bara för att jag ville njuta så länge som möjligt av denna bok. Jag älskar Sarah Dessens böcker och det här är inget undantag. Det är sommar, det är amerikansk småstad och det ger mig såna myskänslor! Jag gillade verkligen relationen mellan Emaline och hennes lillebror Benji.







Allt och lite till handlar om Emaline. Hon har precis gått ut High school och det är sommar. Hon arbetar på familjeföretaget som hyr ut sommarbostäder. Hon arbetar med sin mamma, mormor och systrar. Hon har både en far och en pappa. Hennes far har peppar henne att söka till ett fint college eftersom han ska betala det. Hon har den perfekta pojkvännen. Men Emaline vet inte om allt är så perfekt.

Betyg: +4 av 5
-~-~-~-~~-~~-~-~-~-~-~-~-~-
Titel: Allt och lite till
Författare: Sarah Dessen
Antal sidor: 430
Förlag: Rabén & Sjögren
ISBN: 9789129691405
Finns t ex hos: Adlibris, Bokus, Cdon

Inga kommentarer: