onsdag 19 mars 2014

Londonresa med musikalbesök

Har varit på en helt fantastisk Londonresa med eleverna! Vi har en hel anekdoter att berätta hemma som kryddat resan: bland annat pass som försvann, brandlarm och tunnelbanebiljetter som kom bort.




Vi såg lite av London by night.






Vi besökte vår vän-skola, som har fantastiska utsmyckningar både inomhus och utomhus.




Där hade eleverna en bildlektion med sina brevvänner. Vi sjöng också för dom. Mina elever är faktiskt jätteduktiga på att sjunga. När de sjöng i luciatåget fick jag rysningar.




Naturligtvis besökte vi Madame Tussauds.



Vi åt finmiddag på restaurangen Kitchin (ligger vid Kings Cross). Där fick vi äta en sååå god buffe!




Och även efterrättsbuffé! Mums!!!



Så gick vi och såg musikalen Lejonkungen! Den var så otroligt bra att jag sa wow flera gånger! Vi hade väldigt bra platser på andra raden så vi såg ju allt så bra.


Så avslutade vi resan med ett besök på Towern.



Och naturligtvis ett mål Fish and chips.



Jag trodde inte att resan skulle bli så här lyckad. Jag är så glad att jag fick åka på den här resan med eleverna.

2 kommentarer:

Hanneles bokparadis sa...

Å så trevlig!

Bokskorpionen sa...

Så kul att se och läsa hur fint ni har haft det! Vilket underbart minne för dig och eleverna. :-)