torsdag 5 december 2013

Lucka 5 Julpysselboktips

Jag tycker det hör till julstämningen att sitta och läsa julpysselböcker under december. Just nu så är det Mera julstämning: 45 pysselprojekt i väntan på julen som jag håller på att bläddra i. Det finns en mängd roliga julpyssel som inspirerade mig som bland annat personliga julstrumpor och läsplattefodral. Jag blev också väldigt sugen på att göra ljusstaken i kanel. Jag gick också igång på att pimpa min eljusstake. Så nu måste det handlas diverse pysselsaker hit hem, så jag kan pyssla lite.

Betyg: 4 av 5
-~-~-~-~~-~~-~-~-~-~-~-~-~-
Titel: Mera julstämning: 45 pysselprojekt i väntan på julen
Författare: Maria Bannura
Antal sidor: 103
Utgivningsår: 2013
Förlag: ICA Bokförlag
ISBN: 9789153438885
Finns t ex hos: AdlibrisBokiaBokusCdon

Inga kommentarer: