lördag 1 september 2012

Vansinnigt god födelsedagstårta ur boken Lomelinos tårtor

Maken gjorde en tårta till mig ur boken Lomelinos tårtor. Den var vansinnigt god. Precis de orden sa jag när jag tog min första tugga! Helt vansinnigt god! Maken höll med! Tårtan Cookies n' cream rekommenderas varmt!!! Kan avslöja att det bland annat ingår Oreos, grädde och philadelfiaost i tårtan.

Du kan läsa mer om boken här. Jag har ju prövat Regnbågstårta ur boken. Den kan du läsa om här. Har även prövat No bake cheesecake.




Finns t ex hos: Adlibris, Bokia, Bokus, CDON, FritzStåhl

2 kommentarer:

Pernilla Alm sa...

Just den här har jag kikat på. Också funderat på No bake cheescake. Men mest sugen är jag på hallonbrownietårtan. Men jag är för lat för att baka sånt där...

Boktokig Eva Boström sa...

Pernilla: Du får be någon som gillar att baka att baka den åt dig! ;)