onsdag 29 augusti 2012

Boktips av Johannes Brost

Jag var på Teater Brunnsgatan Bar på Pontus i måndags. Där träffade jag på Johannes Brost som gav mig ett boktips. Han tyckte att jag skulle läsa Faller fritt som i en dröm av Leif GW Persson. Det var tydligen en riktigt bra bok. Den har tydligen dessutom filmatiserats av SVT och kommer sändas senare i höst. Så nu delar jag med mig av det boktpset.

Dessutom så tyckte han att jag skulle läsa Limpan av Allan Edwall. Den kommer man att kunna se som monolog med Johannes Brost på Teater Brunnsgatan senare i höst.

Så nu har både ni och jag fått två boktips!

2 kommentarer:

Maria sa...

Leif G W Persson är en av de författare jag vet att jag borde läsa men ännu inte läst.

Boktokig Eva Boström sa...

Jag måste ta och läsa den här boken och någon av hans andra! Jag är precis som du.