måndag 9 juli 2012

Inkräktaren av Håkan Östlundh

Inkräktaren är inläst av Torsten Wahlund, vilket är min absoluta favorit när det gäller kriminalromaner. Hans röst gör det så bra och det blir så spännande. Jag har inte heller läst något förrut av Håkan Ötslundh men denna bok gav verkligen mersmak! Inkräktaren är väldigt, väldigt spännande!!! Jag hade riktigt svårt att sluta lyssna när jag skulle! Jag har bara ett problem: Om jag ska lyssna på nästa bok eller om jag ska läsa den.

Inkräktaren handlar om en fanilj som kommer hem efter att ha hyrt ut sitt hus. De märker att saker fattas. Bland annat saknas familjefoton. De hittar även ett foto där ögonen är utstuckna. Så försvinner dottern i familjen. Fredrik Broman och hans kollegor vet inte vad de ska tro.

Betyg: +4 av 5
-~-~-~-~-~-~-~~-~-~-~-~-~-~-~-~
Titel: Inkräktaren
Författare: Håkan Östlundh
Del i serie: Del 5 i serien om Fredrik Boman
Antal sidor: -
Förlag: Ordfront ljud
ISBN: 9789186795047
Finns t ex hos: Adlibris, Bokia, Bokus, CDON, FritzStåhl

Inga kommentarer: