söndag 17 juni 2012

Hertz undersökning av bilmusik, deras spellista och min egen Spotify spellista med bilmusik

Hertz har gjort en undersökning i samarbete med TNS Sifo om av vad folk lyssnar på i bilen. De har sammanställt en lista och även gjort en Spotify-lista. Läs mer här.

Inspirerad av dem har jag gjort en egen lista. Men i min lista har jag tagit fasta på att det är en bil-spellista. Så alla mina sånger har någon anknytning till bil. Det var jättekul att göra den!
1. I Samma bil
2. Cadillac
3. Driving One Of Your Cars
4. Jump In A Car
5. M.B.
6. Arrested For Driving While Blind
7. En Tur På Landet
8. Car Crash Heart
9. Runaway Car
10. Strangers In A Car
11. Back Of Your Car
12. Vackert Land
13. Fast Car
14. Faster Car
15. Caddilac Ranch
16. The Race
Min Spotify-lista

Den oväntade bi-effekten var att den fungerar bra att läsa till också!

Inga kommentarer: