fredag 9 mars 2012

Ikväll går...

Ikväll 23.50 på 4:an går filmen Ghost. Hade den inte gått så sent skulle jag ha sett den - igen! Det är en av de sorgligaste filmer jag sett. Jag har inte sett den sedan jag fick barn och blivit blödigare. Jag skulle tro att jag skulle gråta floder om jag skulle se den ikväll. Får nästan tårar i ögonen av att tänka på den! Men hur sorglig den är så är den jättebra!

Om ni inte har sett den så handlar den om Sam och Molly. Sam blir rånad och mördad en kväll på vägen hem. Men det ligger mer bakom än ett slumpmässigt rån. Sam blir ett spöke. Han måste varna Molly, men ingen ser eller hör honom. Ingen utom ett medium. 

3 kommentarer:

Desirée sa...

Tillhör en av mina favoriter! :)

Boktokig Eva Boström sa...

My Myself and I: Visst är den underbar!!! Fast sorglig! Eller så är det därför den är så underbar!!

franziengland sa...

Låter inte som något för mig :) . Jag gillar ju oftast inte övernaturliga/orealistiska historier, men jag har inte sett den, så vem vet...