fredag 4 november 2011

Liebster Blog Award

Jjag har fått en Liebster Blog  Award från flera bokbloggare. Jag känner mig mycket hedrad och jättetacksam. Dessutom otroligt glad!!!!
Min bokblogg gav mig den med motiveringen: "Boktokig är bloggen, där jag var med och tävlade för första gången och vann en bok som kom på posten. Hon skriver om olika böcker och varvar med trevliga intervjuer och andra roliga sammankomster. Är som Anna en flitig läsare som skriver ofta. Ställer ofta dagens fråga om allt mellan himmel och jord vilket är trevlig J."
Tack snälla Gittan för dina fina ord!!!!!

Västmanländskan skriver: "Boktokig- jo, jag är medveten om att Boktokig fick awarden av Bokstunder också. Men hon är ju så himla bra ;) "
Tack gulliga Västmanländskan. Jag blir så rörd!!! Tänk att du tycker det! Otroligt!

Bokstunders motivering: "Boktokig vars blogg jag följt ett tag och som ger mig många fina boktips och funderingar. Hennes inlägg känns alltid positiva och energiska som får mig glad."
Tusen tack Bokstunder. Jag känner mig ännu mer positiv och energisk nu!!!

Svägerskorna och Boklusen gav mig också awarden.
Tack gulliga ni!!! Ni gjorde mig så glad!!!

Reglerna:
1. Klistra in awarden på din blogg
2. Tacka personerna som gav er awarden och länka till bloggarna.
3. Välj ut fem personer som du vill ge awarden till.
4. Lita på att dina följare sprider kärleken till andra bloggare.
5. Och det viktigaste: Ha roligt och stötta varandra.

Nu kommer jag till det svåra att själv välja ut bara 5 st av alla fina bokbloggar som finns. Dessutom så kan jag ju inte välja de som redan gett den till mig.

Snowflakes in the rain för blandningen av olika böcker

Ylvas läsdagbok: För hennes lättlästa blogg

Böcker etc För blandningen av inlägg på hennes blogg

Bokstävlarna för att hon skriver om böcker som jag inte brukar läsa och får mig att bli sugen att läsa dem.

Feuerzeug För de långa ingående inläggen om böcker.

4 kommentarer:

Vicky sa...

Tusen tack! Kommer snart på bloggen :)

Ylva sa...

Tack snälla du! Jag gillar att vara lättläst.

Boktokig Eva Boström sa...

Vicky: Vad roligt!

Ylva: Det är så bra att du är det!

Gittan sa...

Den var du värd!!! :-)