torsdag 4 augusti 2011

Äntligen avslöjas det: Vinnarna är

När man ska utse så många vinnare borde det ju vara enklare än vanligt. Eftersom man har chansen att göra så många glada, men eftersom inte alla kan vinna så blir det inte lättare. Man skulle ju vilja att alla vann. Jag har tagit hjälp av mina döttrar i vissa fall för att utse vinnare, så det skulle gå lite snabbare. Först gick vi på magkänslan. Dvs min äldsta dotter gick på magkänslan. När vi tittade på kommentarerna pekade hon och sa:

- Den ska vinna. Hon kommer att bli glad!

Och hon sa även om en annan:
- Den ska vinna mamma. Den vill verkligen det!

När jag frågade hur hon kunde veta det, så såg hon bara förvånat på mig och sa:
- Jag bara vet det!

Så vi får verkligen hoppas att min dotter har rätt!!! ;)

Så har vi lottat också eftersom min äldsta dotter tycker det är så kul och yngsta också ville pröva.


Vinnare av tävling nummer 7 är Gittan

Vinnare av tävling nummer 6: Julresan av David Baldacci  är Karin

Vinnare av tävling nummer 5 Brustna hjärtans café av Lolly Winston  är Ingrid

Vinnare av tävling nummer 4 Ligg hos mig av Joanna Briscoe är Milla

Vinnare av tävling nummer 3 PS jag älskar dig är Cissi

Vinnare av tävling nummer 2 (Bokmärket) är Malin

Vinnare av tävling nummer 1 Allt för min syster av Jodi är Ango



Skriv ett mejl till mejl och tala om er adress så skickar jag böckerna. Min mejladress ser ni i högerspalten.

Grattis alla ni som vann och tack alla som var med och tävlade!!!

5 kommentarer:

Pockethexan sa...

Åh det är ju typiskt har jag missat en tävling hos dig?
Men så är det är man på resa en v. o sen en härlig sommarförkyln. med feber i sommarvärmen så är man inte så "på"!

Men grattis till vinnarna o självklart måste de bli glada med sådan vinster!

Kramis!

Gittan sa...

Men va' skoj!!! Va' glad jag blir!!! Premiärvinst som bloggare :-D

Malin sa...

Tack så mycket! Va kul att få vinna. Hälsa din dotter och tacka ;-)

Boktokig Eva Boström sa...

Pockethexan: DEt kommer fler!

Gittan: Grattis! :)

Malin: DEt ska jag!

franziengland sa...

TACK! Så kul! Jag säger som Gittan, det är min första bloggvinst och jag brukar faktiskt inte ha särskilt mycket tur i tävlingar över huvud taget. Jag måste ha vunnit på din dotters goda vilja och inte i utlottningarna, ha ha. Hälsa henne och säg att hon hade rätt i att vi alla blev glada.
Jag visste ju om det sedan en tid eftersom jag fick mailet av Karin. Det är TOPPEN att ha sådana vänner! Jag mailar dig min adress senare idag. Kram.