onsdag 27 juli 2011

Boktokig fyller 5 år idag

Idag onsdagen den 27 juli fyller min blogg 5 år! I 5 år har jag skrivit inlägg om allt möjligt (men mest böcker) som Boktokig. Det har varit 5 stycken roliga och intressanta år! 5 år som gjort att jag funderat mer över de böcker som jag läst. 5 år som gjort att jag lärt känna många fina människor. Ni som läser bloggen gör det roligt att blogga! Så jag vill tacka er för att ni läser min blogg! För att ni har stött mig när jag haft det jobbigt och kommit med glada tillrop när jag har haft bättre dagar! ur djupet av mitt hjärta... Tack för att ni finns här!

Under dagen kommer jag att lägga upp lite olika inlägg för att hylla dagen. Bland annat kommer det tävlingar! Så kika in lite på bloggen under dagen. Kanske till och med varje timme! ;)

13 kommentarer:

Karin sa...

Mmmm, gillar tävlingar! Och din blogg!! Jag har fått så många bra tips sen jag hittade hit för kanske ett halvår sen!

Anna sa...

Grattis bloggen! Gillar att läsa både om böcker och spel!

klok som en bok sa...

Grattis! Fem år i bloggvärlden är väldigt lång tid, hoppas du fortsätter minst fem år till:-)!

Anonym sa...

Grattis :)

Louise sa...

Grattis! 5 år är lång tid! Har precis nyligen börjat läsa allt mer här på din blogg :)

Västmanländskan sa...

Stort grattis!

Vargnatt sa...

Grattis till dig och bloggen! :)

Lingonhjärta sa...

GRATTIS! Fantastiskt att ha bokbloggat i fem år. Hurra för dig =)

Bokmamma sa...

Grattis till bloggen på 5-årsdagen!

pahittadenojen sa...

5 år!!?! Imponerande! Stort grattis och tack för alla fina inlägg!

Gittan sa...

Hipp hurra på din bloggfödelseda'!!!

Boktokig Eva Boström sa...

Tack snälla alla ni för alla grattis!!! Det var så trevligt att bli så här grattad!!!

Catarina sa...

Det är du som ska ha tack för att du ger oss så många bra lästips och det är också tack var dig som jag har återupptäckt biblioteket. När jag växte upp bodde jag i princip på biblioteket men sen kom en period när jag tyckte att dom inte kunde erbjuda nya böcker.Nu har dom kommit ikapp och jag har dessutom flyttat till en mindre ort men där det finns ett mycket bra bibliotek. Så fortsätt att dela med dig av boktips så ska jag fortsätta med att återupptäcka biblioteket.