torsdag 2 juni 2011

Inte vänner

Jag och Blogger är INTE vänner just nu. Kommentarsfunktionen fungerar inte som den är tänkt när jag har den inställning jag vill ha! Så nu har jag bytt till en annan kommentarsinställning som jag tycker är så där. Men förhoppningsvis gör det smidigare att kommentera. Jag vill ju inte förlora kommentarer för att Blogger är så dum! För era kommentarer är jätteviktiga för mig! Även om jag inte alltid svarar direkt när jag läser dem, utan det ibland lite tid för mig att svara på dem. Men jag värdesätter dem enormt!!!

4 kommentarer:

Desirée sa...

Vad har du bytt till? Får inte heller det att funka. Nu funkar det men oftast inte ##(¤&%#¤%&%

Gittan sa...

Mina kommentarer har krånglat en längre tid, det är inge skoj när det inte funkar som man vill :-(

franziengland sa...

Ok, så intressant. Jag har ju också problem hos mig. Då kanske jag inte är ensam!! Tycker också egentligen att det här är sämre där man måste hoppa till ett annat fönster och sedan tillbaka, men kanske värt att ändra bara för att det ska fungera. Verkar det funka bättre för dig nu?

Boktokig Eva Boström sa...

Ja, det fungerar bättre nu. Valde att ha kommentarerna på helsida.