torsdag 7 april 2011

Releasefest för Henrik Fexeus bok Konsten att få mentala superkrafter



 Jag var på en releasefest igår för boken Konsten att få mentala superkrafter. Det var verkligen en fin kväll. Vi var på Allan Edwalls teater. Träffade på en tjej som heter Stephanie, som visade sig vara illustratör. Sedan så pratade jag en stund med trevliga Lina Forss och Maria Ernestam och så pratade jag med EvaEmma. EvaEmma och jag slog följe en bit på vägen hem. Det var ett mycket trevligt sällskap!

Henrik Fexeus var underhållande som vanligt och på tal om att hur en författare är och lusten att läsa dennes böcker kan jag bara säga att han ger en verkligen lust att läsa hans böcker. På vägen hem så läste jag en del i Konsten att få mentala superkrafter och konstaterade i kapitlet om snabbläsning att... jo, jag är verkligen en snabbläsare. Men för den som undrar: Nej, jag hann inte läsa klart boken. ;) Men det jag läste var underhållande och intressant. Jag kommer med en recension när jag läst klart boken.

4 kommentarer:

Boktagen sa...

Som en klok person en gång sa; det är lätt att vara modig när man inte är rädd =)

EvaEmma sa...

Kul att träffa dig! Lägger till dig i bloggföljarlistan :)

Boklusen sa...

Jag hörde honom på bokmässan ett år och blev genast tvungen att köpa en bok av honom. Han är mycket trevlig att lyssna på. Vilken trevlig kväll du verkar ha haft!

Boktokig Eva Boström sa...

boktagen: Det är väl så! :)

EvaEmma: Detsamma!

Boklusen: Det är han verkligen!