måndag 15 november 2010

Cherry on Top Award

Jag blir så glad, så glad!!! Jag har nämligen fått en award en mörk trist måndag av Cathrines bokblogg.




Regler:
1. Tacka den du har mottagit prisen ifrån
2. Kopiera awarden till din blogg.
3. Berätta vilka 3 författare du räknar bland dina favoriter och nämn en favoritbok per författare.
4. Skicka awarden vidare till 5 mottagare som du tycker förtjänar den.



Mina svar:
1. Terry Pratchett. Boken Pyramids är en favorit som jag läst flera gånger (och det säger mycket eftersom jag nästan aldrig brukar läsa om böcker)
2. Mark Levengood. Boken Och jag läste att det var omöjligt att leva lycklig förutan dig är helt underbar. Men lång titel har den på tal om långa titlar.
3. Neil Gaiman. Boken Newerwhere var den första jag läste och jag blev förtrollad.

Det finns så många bra bloggar, som jag tycker om. Jag ger awarden till 5 bloggar som jag brukar vara inne och läsa på och som jag tycker är mycket trevliga på lite olika sätt! Det finns så många fler som jag vill ge awarden till, men jag måste tyvärr spara det till en annan gång.


De här bloggarna får awarden av mig:
Amy
Klok som en bok
Ingrids boktankar
Boklusen
Ylvas läsdagbok

Grattis!

6 kommentarer:

Min plats i solen sa...

Grattis till din fina och välförtjänta award! :)

Kram Lotta

Boktokig Eva Boström sa...

Tusen tack!!! :)

klok som en bok sa...

Tack! Så kul! Men lite knepiga regler, tänker mest på nummer tre:-) måste nog fundera på vilka tre det är...

Boklusen sa...

Tack för awarden! Det känns lite konstigt att skicka tillbaka den till dig, så det har jag inte gjort, men du är en klar favorit hos mig!!

Amy sa...

Tack så hemskt mycket!
Du gjorde min annars så tråkiga måndag! :D

Ylva sa...

Tack, tack, snälla du! Jag har skrivit på både http://ylvarosen.blogspot.com och http://yfronten.blogg.se om awarden.