torsdag 30 september 2010

I paketet var det...

Det var några som var nyfikna på vad som låg i paketet. Där fanns Mitt liv så här långt av Jane Fonda,  Min vän Leonard av James Fry samt I mörka skogen och Spela död av Peter Abrahams. Jag handlade av Barnens bokklubb och de hade rea, så jag betalade totalt 46,50 kr för böckerna. Dyrast var pocketboken Min vän Leonard med sina 18 kr. :)

Så låg det inte bara böcker i paketet utan även några leksaker till barnen, som också var på rean. Bland annat ett Svarte Petter-spel för 9.50 kr och en CD med Petsson-sånger för 27.50 kr.

Dock får jag vänta på fågelboken, som jag beställde, ett tag till! Attans också... jag som längtade så efter den!

4 kommentarer:

Hanneles bok-paradis sa...

bra fynd

Boktokig sa...

Javisst var det! Jag är mycket nöjd!

Lisa sa...

Yay! Snacka om fynd! :D

Fru E sa...

Jane Fondas memoarer läste jag och blev otroligt fascinerad - och överraskad - av hennes styrka och förnuft! Det är finfin läsning det!